• Genel Sorular

    *Sipariş gönderimi nasıl yapılıyor?

    İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından Türkiye'nin tüm illerine sunulmaktadır. İnternet üzerinden sipariş ettiğiniz ürün 2-5 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese teslim edilmek üzere anlaşmalı kargo şirketlerimize verilecektir.

    *Ürün montajı için bir ücret ödeyecek miyim?

    İnternet sitemizden aldığınız ürünler için aksi belirtilmedikçe montaj için ekstra ücret talep edilmez. 

    *Sipariş vermek için siteye üye olmam gerekiyor mu?

    İnternet sitemizden hem üye girişi yaparak hem de gerekli bilgileri doldurmak şartıyla üye girişi yapmadan sipariş verebilirsiniz.

    *Luxell Online Satış Sistemi ile aldığım ürün hasarlı çıktı, ne yapmalıyım ?

    Hizmet Merkezimizi arayarak hasarlı ürün şikayetinizi bildirmeniz gerekmektedir. Daha sonrasında hasarlı ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz, bizler ürünü teslim alıp inceledikten sonra hasarlı ürününüz yenisi ile değişimi yapılacaktır.

    *Luxell Online Satış Sistemi ile aldığım ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?

    Ürünü teslim almadan kargo ile firmamıza geri gönderebilirsiniz. Ürün elimize ulaştıktan sonra firmamız en kısa sürede size yeni ürünü ulaştıracaktır.

    *Siparişlerim için kargo bedeli ödeyecek miyim?

    Luxell online satıştan yapacağınız alışverişlerde kargonuz Türkiye'nin her yerine ücretsiz gönderilir.

    *Alışverişimi tamamladım, aldığım ürün veya ürünler nasıl teslim edilecek?

    Eğer aldığınız ürün montaj hizmeti verilmeyen (küçük ev aleti vb...) bir ürün ise anlaşmalı kargo firması ile teslim edilecektir. Montaj hizmeti verdiğimiz büyük hacimli ürün ise teslimatı yine anlaşmalı olduğumuz kargo firması yapacaktır.  İstenir ise teslimattan sonra servis iletişim numaramızdan (0850 333 59 55) kurulum kaydı oluşturabileceksiniz, ürününüzün montajı da servislerimizce ücretsiz yapılacaktır. 

    *Aldığım ürünü 14 gün süre aşımında iade edebilir miyim?

    Almış olduğunuz ürünü eğer kurulumlu ürünse öncelikle iade edebilmek için kurulum yaptırmamış olmanız gerekmektedir. Kurulumu yapılmamış veya kurulum gerektirmeyen bir ürün aldıysanız size ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde iade edebilirsiniz. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.

    *Online alışveriş güvenli midir?

    İnternette yapılan alışverişlerde, kart güvenliğini sağlamak amacıyla bankaların firmalar ile yaptığı ortak çalışmaya 3D Secure denir. 3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D Secure ekranı açılır ve kredi kartının sahibinin cep telefonuna sms ile onay kodu gönderilir. 3D Secure sistemi, kart sahibinin telefonuna onay sms bilgisi gönderilerek ödeme tamamlandığı için çalıntı kredi kartı ile yapılacak alışverişleri rahatlıkla önler. İnternet sitemizden yapacağınız alışverişlerde sadece 3D Secure ödeme sistemi kabul edilmektedir.

    *Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

    İnternet sitemizden verdiğiniz siparişlerdeyurtiçi kargo ile kısa sürede gönderim sağlanmaktır.

    *Luxell Online Satış Sisteminde yaşadığım problemler ile ilgili kiminle irtibata geçeceğim?

     

    Sitemizde yaşadığınız sorunlar için 0850 333 59 55 no'lu Luxell Hizmet Merkezimizi arayarak Online Satış destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

  • Davlumbaz/Aspiratör

     

     

    *Davlumbazın verimli çalışması için ne yapılmalıdır?

    Pişirme işlemine başlamadan 10 dakika önce davlumbaz çalıştırılmalı  ve pişirme bittikten sonra yine 10 dakika çalıştırıp kapatılması gerekmektedir. Davlumbaz kullanım sırasında mutfak kapısı ve pencerelerin kapalı olmasına dikkat edilmelidir.

    *Aspiratör / Davlumbaz nasıl temizlenir?

    Sık sık kızartma yapıyorsanız aspiratörünüz ya da davlumbazınızda kısa sürede yağ ve kir kalıntıları oluşur.Kısa süreli aralıklarla yapılan aspiratör temizliği, cihazın çok daha verimli çalışmasını ve uzun ömürlü olmasını sağlayacaktır. Temizliği ihmal edilen aspiratör ve davlumbazlar yangın tehlikesi oluşturabilir. Temizliğe başlamadan önce cihazı fişten çekmeyi unutmayın. Aspiratörünüzün ya da davlumbazınızın iç ve dış yüzeylerini aşındırıcı olmayan bir deterjan ve yumuşak bir bez ya da süngerle silebilirsiniz. Deterjan kalıntılarını ya da su lekelerini önlemek için yüzeyleri iyice duruladığınızdan ve kuruladığınızdan emin olun. 

    *Davlumbazdan gelen koku için ne yapılmalıdır?

    Ortak baca kullanılıyor ise tüm dairelerde klape olmalıdır. Klape içeriden dışarı hava çıkışına izin verir dışarıdan gelen havanın içeri geçmesine izin vermez.

    *Ankastre Davlumbazlarda Teknik Özellikler Nelerdir?

    Ankastre davlumbazlarda kokuyu ve dumanı çekme gibi teknik özelliklere göre de birçok seçenek bulabilirsiniz. Bacalı davlumbaz tercih edebileceğiniz gibi karbon filtreli bacasız davlumbaz modelleri arasından da seçim yapabilirsiniz. Bacalı davlumbazlar daha çok baca çıkışına elverişli mutfaklarda kullanılır ve kirli havayı bir kanal aracılığıyla dışarı verme prensibine dayanır. Bacasız davlumbazlar ise bağlantıları havayı dışarı vermeyen sisteme sahip mutfaklarda kullanılmaya daha uygundur. Bu sistemde karbon filtre kullanılır ve bu filtre sistemi kirli havayı sirkülasyon yöntemiyle temizler ve mutfağa geri döndürür. Bu tip davlumbazlarda belli dönemlerde filtre değişimi yapılması gerekir.

    *Aspiratör ve davlumbaz filtresi bakım gerektirir mi? Gerektirirse nasıl olmalı?

    Aspiratör ve davlumbazların filtreleri de bakım gerektirir. Tüm modeller metal bir yağ filtresine sahiptir. Bazılarındaysa buna ek olarak bir karbon filtre bulunur. Metal filtre temizlenerek tekrar kullanılabilir.Metal filtre belirli aralıklarla ılık su ve sıvı sabun ile temizlenir. Karbon filtrelerinse yenisiyle değiştirilmesi gerekir. Filtreler cihazınızın alt yüzeyindeki kapağın arkasındadır. Cihazınızın kullanım kılavuzunu inceleyerek filtre özelliklerini, konumunu ve nasıl söküldüğünü öğrenebilirsiniz. Metal filtrenin kullanım yoğunluğuna göre değişiklik gösterse de genel olarak ayda bir temizlenmesi gerekir. Filtreyi yerine takmadan önce tamamen kuruduğundan emin olun. Karbon filtreler zamanla doygunluğa ulaşır ve yenisiyle değiştirilmeleri gerekir. Bu filtreler yıkanarak tekrar kullanılmaz. Aspiratörünüzde karbon filtre bulunuyorsa en az dört ayda bir değiştirmeniz gerekir. Bu süre kullanım sıklığınıza göre kısalabilir. Filtreleri çıkardıktan sonra cihazınızın iç kısmını da kontrol etmenizde fayda vardır. Uzun süre temizlenmemiş aspiratör ve davlumbazlarda yağ ve kir kalıntıları filtrelerden sızarak havalandırma kısmına doğru ilerleyebilir. Bu kısımda biriken kirleri aşındırıcı olmayan bir deterjan ve bir bez yardımıyla temizleyebilirsiniz. Filtreyi yerleştirmeden önce iç kısmın ve filtrenin tamamen kuruduğundan emin olun.

    *Aspiratörümün ya da davlumbazımın çekim gücü azaldı. Sorun ne olabilir ve nasıl çözebilirim?

    Aspiratörünüzün ya da davlumbazınızın çekim gücünün azalmasının farklı sebepleri bulunur. Bu nedenlerden ilki, tıkanmış filtreler ya da havalandırma sistemi olabilir; çünkü aspiratör ve davlumbazlar kısa sürede yağ ve kirlerle kaplanabilir. Bu da aspiratörün ya da davlumbazın performansının düşmesine neden olur. Temizlik ise ürünün performansını koruması bakımından önemli olduğu kadar sağlığınız için de önemlidir; çünkü temizliği ihmal edilen bir aspiratör ya da davlumbaz, yangın tehlikesi oluşturabilir. Temizlik sonrası problem hâlâ devam ediyorsa ürününüzün motoru arızalanmış olabilir. Motor ve diğer çıkarılamayan parçalardaki sorunlar için en yakın yetkili servise başvurmalısınız.

    *Aspiratörümün ya da davlumbazımın karbon filtresini nasıl ve ne sıklıkla değiştirmeliyim?

    Karbon filtreler zamanla doygunluğa ulaşır ve yenisiyle değiştirilmeleri gerekir. Bu filtreler yıkanarak tekrar kullanılmaz. Aspiratörünüzde karbon filtre bulunuyorsa en az dört ayda bir değiştirmeniz gerekir. Bu süre kullanım sıklığınıza göre kısalabilir.

    *Aspiratörümün ya da davlumbazımın metal filtresini nasıl ve ne sıklıkla temizlemeliyim?

    Metal filtrenin iki üç ayda bir temizlenmesi gerekir. Kullanım sıklığınıza göre bu süre kısabilir ve uzayabilir. Metal filtrede biriken yağlar katmanlar oluşturarak temizliği zorlaştırabilir. Aspiratörünüzü ya da davlumbazınızı temizlemek için kirleri yumuşatarak, deterjan ya da yağ sökücü döktüğünüz bir kabı sıcak suyla doldurup filtreyi bir süre içinde bekletebilirsiniz. Sonrasında filtreyi sünger ya da yumuşak bir fırçayla temizleyebilirsiniz. Metal filtrenizi iki ayda bir temizlemeniz gerekir. Bu filtreyi bulaşık makinesinde de yıkayabilirsiniz. Filtreyi yerine takmadan önce tamamen kuruduğundan emin olun.

    *Aspiratörümün ya da davlumbazımın karbon filtresi mi metal filtresi mi olduğunu nasıl anlarım?

    Tüm aspiratör ve davlumbazlarda bir metal yağ filtresi bulunur. Bazı cihazlar buna ek olarak bir de karbon filtreye sahiptir. Aspiratörünüzün ya da davlumbazınızın karbon filtreye sahip olup olmadığını kullanım kılavuzuna bakarak öğrenebilirsiniz. 

    *Davlumbazla ocak arası kaç cm olmalıdır?

    Davlumbaz ile ocak arasında minimum 55 cm olmalıdır.

     

     

  • Ocak

     

     

    *Ocak Temizliği Nasıl Yapılmalı?

    Cam ocaklar için cam yüzey temizleyici, çelik ocaklar için ise kimyasal içermeyen, amonyak içerikli deterjanlar kullanılabilir, çelik ocakların bakımı için ise çelik pastası tercih edilebilir. Temizliğe başlamadan önce ocağa gelen gaz akışını kesmek için vanayı kapatın. Set üstü ocak temizliğinde doğru ürünleri kullanarak hassas bir temizlik yapmak ocağınızı uzun yıllar yıpranmadan kullanmanıza yardımcı olur. Cam yüzeylerle inox yüzeylerde kullanılacak temizlik malzemeleri farklılık gösterebilir. Satın aldığınız ocağın kullanma kılavuzunda yer alan temizlik kurallarına uymanız ve gerektiğinde yetkili servislerden ocağınıza uygun temizlik maddeleri temin etmeniz uzun ömürlü kullanım açısından çok önemlidir. Yüzeyleri çizecek sert darbelerden ve sivri uçlu cisimler kullanmaktan kaçının. Temizlediğiniz ocak başlarını yerine takmadan önce iyice kuruduklarından emin olun.

    *Ocak düğmeleri neden erir?

    Ocak gözlerine uygun tencere ve tava kullanılmalıdır. Kullanılmaması durumunda alev halkası genişleyerek düğmeyi eritebilir.

    *Döküm ızgara nasıl temizlenir?

    Sıvı deterjan ile ılık su kullanılarak temizlik yapılabilir.

    *Vitroseramik ocak nasıl temzlenir?

    Cam yüzey temizleyicileri kullanarak temizlenebilir. Şekerli sıvı ya da şeker barındıran maddelerin taşmasında camın hemen temizlenmesi gerekir. Aksi durumda camın zarar görmesine neden olur.

    *Ocakla duvar arasındaki boşluk ne kadar olmalıdır?

    Ocak ve duvar arasındaki mesafe minimum 10 cm olmalıdır.   

    *Ocağım ısınırken ya da soğurken metalik sesler çıkarıyor. Bu normal mi?

    Evet. Metal parçalar ısınırken genleşir ve soğurken ilk boyutlarına geri dönerler bu sebeple ocağınızdaki metal parçalar ısınırken ya da soğurken bu gibi sesler çıkarabilir.  Bu süreçte ocağınızdan metalik sesler gelmesi normaldir. Sesler çok yoğun şekilde ve rahatsız edici bir şekilde geliyorsa en yakın yetkili servise başvurmanız gerekir.

    *Ocağımın ateşleyicisi çalışmıyor. Sorun ne olabilir ve nasıl çözebilirim?

    Ateşleyicinin çalışmamasına neden olan durumlar farklılık gösterebilir. Bu nedenlerden biri, elektrik bağlantısındaki aksaklıklardır, diğer nedeni de gaz bağlantısı olabilir. Öncelikle ateşleme düğmesine bastığınızda ses duymuyorsanız ocağa ya da ateşleyiciye elektrik gitmiyor olabilir. Bu durumda öncelikle elektrik bağlantısını kontrol etmelisiniz. Düğmeye bastığınızda ses gelmesine rağmen ateşleme gerçekleşmiyorsa sorunun kaynağı gaz bağlantısı olabilir. Sorunu çözmek için ocağınızın gaz bağlantılarını kontrol ederek akışın sağlandığından emin olmalısınız.
    Ateşleyicinin çalışmamasının bir diğer sebebi, ıslanması ya da yiyecek kalıntısı nedeniyle tıkanması olabilir. Ateşleme sesi gelmesine rağmen gaz alev almıyorsa öncelikle ateşleyicinin tıkalı olmadığından emin olmalısınız. Ocak ateşleyici tıkalıysa bölgeyi sünger ve bulaşık deterjanıyla temizleyip temiz bir bezle iyice kuruladıktan sonra ocağınızı kullanmaya başlayabilirsiniz. Ağır tencereler, ateşleyicinin kırılmasına ya da yamulmasına neden olabilir. Bu durumda ateşleyici çalışmayabilir.Bu durumlar kontrol edildikten sonra ocağınızın ateşlemesinde sorun devam ediyorsa size en yakın yetkili servise başvurmalısınız.

    *Ocak isli yanıyorsa sebebi nedir?

    LPG'li ocak dönüşüm yapılmadan doğalgazda kullanılıyorsa , ya da tam tersi doğalgazlı ocak LPG'de kullanılıyorsa isli yanar teknik servisi arayıp dönüşüm yaptırılması gerekmektedir.

    *Düğme erimesi neden olur?

    Bu sorun ocak bekleri üzerinde gereğinden büyük çaplı tencere vb. ürün kullanmaktan kaynaklanmaktadır. 

    Cam ocak kalınlığı kaç mm dir?

    Tüm cam ocaklarımızda cam ocak kalınlığı 8 mm'dir. 

     

     

  • Fırın

     

     

    *Fırın ilk çalışma anında ne yapılmalı?

    Fırın ilk kullanmada koku oluşmaması için kurulum sonrası boş çalıştırılması gerekmektedir. 

    *Fırın kapandıktan sonra soğutma fanı çalışmaya devam ediyor neden?

    Fırın sıcaklığı 65 derece altına düşene kadar fırın güvenlik amaçlı gövdesini soğutmaktadır. Sıcaklık 65 derece altına düştüğünde soğutma fanı otomatik olarak kapanmaktadır.

    *Elektrik kaçağı anında ne yapılmalıdır?

    Müşterimiz ürüne müdahale etmeden enerjiyi sigortadan keserek servisi aramalıdır.

    *Fırın nasıl temizlenir?

    Öncelikle fırınınızın kullanım kılavuzundan dikkat edilecek noktaları ve temizlik talimatlarını dikkatlice okuyun. Fırınlarınızı düzenli temizlemek kullanım ömrünü uzatır, beklenmedik sorunlarla karşılaşma ihtimalini düşürür ve performansını korur.Her kullanımdan sonra fırınınızı temizleyerek yiyecek artıklarının birikmesini ve zorlu kirlerin oluşmasını engelleyebilirsiniz. Biriken kirler sonraki kullanımlarda yanarak kötü kokulara ve dumana neden olabilir.Fırınınızın her kullanımdan sonra ılık sabunlu suya batırılmış yumuşak bir bezle silebilirsiniz. Zaman zaman iç ve dış yüzeylerini aşındırıcı olmayan sıvı bir temizlik malzemesi kullanarak komple temizlik yapabilirsiniz. Temizliğe başlamadan önce fırınınızı fişten çekmeyi unutmayın. NOT: Cam paneller sıcakken fırın kapağını temizlemeyiniz. Bu önlemin alınmaması halinde cam panel parçalanabilir.

    *Fırınım çalışırken duman çıkarıyor. Sorun ne olabilir ve nasıl çözebilirim?

    Fırınınızı ilk çalıştırdığınızda duman çıkarıyorsa bunun nedeni üretim sürecinden kalan yağ ve koruyucu madde kalıntıları olabilir. İlk kullanımda bu kalıntıların yanarak duman oluşturması normal karşılanmaktadır. Duman oluşumu sonraki kullanımlarda da devam ediyorsa, sorun önceki kullanımlardan arta kalan yemek artıkları ve yağlar olabilir. Fırınınızı düzenli olarak temizleyerek bu durumun önüne geçebilirsiniz. Temizlik sonrasında koyu renkli ve yoğun bir duman çıkmaya devam ediyorsa, fırınınızı hemen kapatıp en yakın yetkili servise başvurmanız gerekir.

    *Yemek fırına verilmeden önce ısıtma gerekli midir?

    Evet. 5-10 dk arası bir ön ısıtma yapılmalıdır.

    *Fırınım yemeklerin her yerini eşit pişirmiyor. Sorun ne olabilir ve nasıl çözebilirim?

    Isının maksimum şekilde eşit oranda dağılarak yiyeceklerin pişirilmesi için ön-ısıtma aşaması son derece gerekli ve önemli bir aşamadır. Fırını maksimum sıcaklık derecesinde çalıştırarak ön-ısıtma aşamasını başlatın, termostat lambası sönene kadar bekleyin. Yiyecekleri fırına yerleştirmeden önce istediğiniz sıcaklık derecesini ya da pişirme programını ayarlayın. İdeal pişirme için fırındaki hava dolaşımının sorunsuz olması son derece önemlidir. Fırınınızı kapasitesinden fazla doldurmanız da hava dolaşımını etkiler. Aksayan hava akımı, fırınınızın bazı kısımlarının diğerlerinden daha sıcak olmasına yol açabilir. Bu da yemeğinizin farklı kısımlarının farklı oranda pişmesine neden olabilir. Kullanma kılavuzundan fırınınızın bir seferde pişirebileceği yemek miktarını öğrenerek bu sorunun önüne geçebilirsiniz. Fırın tepsi ve ızgaralarının fırın içinde düz bir şekilde konumlandırılması da eşit pişirmeye yardımcı olur. Tepsi ve pişirme kaplarının doğru yerleşimi için fırınınızın kullanma kılavuzuna başvurabilirsiniz. Eğer bu parçalarda bir problem olduğunu düşünüyorsanız en yakın yetkili servise başvurmanız gerekir. 

     

     

  • Garanti Uygulamaları

     

     

    *Ürünlerinizin garantisini nasıl sağlıyorsunuz?

     

     

    Ürünlerimiz mevzuat uyarınca sağlanması gereken garanti koşullarını karşılamakta olup üretici veya ithalatçı garantisindedir. Tüm Türkiye'de yaygın olan servis ağı aracılığıyla garantili ürünlerin onarım ve bakım hizmetleri yerine getirilmektedir. Eksik ürün gönderimi veya hasarlı ürün gönderimi gibi durumlarda, size taahhüt ettiğimiz hizmeti tam olarak yerine getiremediğimiz için sipariş verdiğiniz ürün veya ürünleri iade edebilirsiniz. İade prosedürünü başlatmak için, kargo elemanı ile birlikte durumu tutanağa geçmelisiniz. Üründeki eksik – hata gibi şikâyetleriniz tutanakta mutlaka belirtilip sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanmalıdır. Bu koşulların dışında, eksiksiz olarak teslim edilen ürünlerin iadesi ile ilgili talepleriniz, Tüketici Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince değerlendirilecektir. İade işleminizin hatasız ve süratle gerçekleşmesi için, bu konuyu en kısa sürede [email protected] adresine veya müşteri hizmetleri hattına bildirmelisiniz. Daha sonra ürünü en kısa sürede faturası ile birlikte, kargolayarak Luxell'e ulaştırmalısınız.

    *Aldığım ürün garanti süresi içinde arızalandı, ne yapmalıyım?

    0850 333 59 55'i arayarak arıza talebi oluşturmalısınız.  Azami tamir süresi 21 iş günüdür. Tamir süresi 10 günü geçtiği taktirde müşteriye tamiri devam eden ürün için yerine kullanabileceği  muadil ürün verilmelidir. Tamir edilen ürün teslim edildiği gün kullanım için verilen ürün tekrar alınır. Ürünün yasal tamirat süresi ( 21 iş günü ) dolduktan sonra tamir edilmediği ya da para iadesi yapılmaması durumunda ; satıcı 30 iş günü içerisinde ücret iadesi veya ürünü yenisiyle değiştirmekle yükümlüdür. 

    *Aldığım ürünün barkodu, garanti belgesi veya faturasını kaybetttim, garanti kapsamında işlem yaptırabilir miyim?

    Maalesef yaptıramazsınız. Müşterilerin garanti belgesi ya da fatura göstermesi zorunludur. Aksi durumda garanti dahilinde işlem yapılmayacaktır.

    *Ürünlerin garanti süresi ne kadar?

    Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 3  yıldır. 

    *Aldığım ürünü firmaya bağlı olan servis bayileri dışında anlaşmalı olmayan başka bir bayiye kurdurur veya onarımını yaptırırsam garantisi biter mi?

     Evet, satın almış olduğunuz ürün garanti kapsamı dışında kalır. Mala ilişkin tanıtma ve kullanma klavuzunda gösterildiği şekilde kullanmaması ve Luxell'in yetkili kıldığı servis çalışanları dışındaki şirket ve şahıslar tarafından bakım, onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmiş olması durumunda malın bütün parçaları dahil olmak üzere ürün garanti kapsamı dışında kalır. 

    *Cam patlamalarında garanti süresi ne kadar?

    Cam patlamalarında; cam ocak, tam boy ve ankastre fırınlarda 3 ay, mini fırınlarda ise 1 aydır.

     

     

     

     

  • Servis Soruları

    *Ankastre set kurulumu öncesinde ne yapmalıyım?

    Luxell ankastre set kurulumu yapılacaksa set içeriğindeki her ürün için kurulumun uygun olması gerekmektedir.

    Ankastre fırının kurulacağı alanda topraklı priz hattı bulunmalı, uzatma kablosu ya da üçlü priz kullanılmamalıdır. Uzatma kablosu ya da üçlü priz ile ürünü kullanmanız durumunda, dönüşü mümkün olmayacak arızalara neden olabilirsiniz. 

    Tüm bunlara ek olarak tabiki mutfak dolabınızın, ankastre fırınının ölçülerine uygun olarak hazırlanması gerekir. Uygunluğu test edebilmek için 0850 333 59 55 numaralı hattımızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

    *Ocak kurulumu öncesinde yapılması gerekenler:

    Ocağınız ankastre ise, kurulacağı yerdeki mutfak tezgahının uygun ölçülerde kesilmiş olması gerekir. Ocakla davlumbaz veya aspiratör arasındaki mesafesi, uygun yasal seviye olan 65 cm olarak ayarlanmalı. 

    Ürünün kurulacağı yerde topraklı priz hattı bulunmalı, uzatma kablosu ya da üçlü priz kullanılmamalıdır. Ocağınızın tipine göre ihtiyaç olan elektrik tesisatının hazır olması gerekmektedir. Uzatma kablosu ya da üçlü priz ile ürünü kullanmanız durumunda, dönüşü mümkün olmayacak arızalara neden olabilirsiniz. Bilgileri yetersiz bulduysanız, 0850 333 59 55 numaralı hattımızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

     

    *Aspiratör/Davlumbaz kurulumu öncesinde yapılması gerekenler:

    Ürünün kurulacağı yerde topraklı priz hattı bulunmalı, uzatma kablosu ya da üçlü priz kullanılmamalıdır. Flex baca borusu, montaj esnasında hazır bulundurulmaldır.

    Ocakla davlumbaz veya aspiratör arasındaki mesafesi, uygun yasal seviye olan 65 cm olarak ayarlanmalıdır. Bilgileri yetersiz bulduysanız, 0850 333 59 55 numaralı hattımızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

     

    *Solo fırın kurulumu öncesinde yapılması gerekenler:

    Ürünün kurulacağı yerde topraklı priz hattı bulunmalı ve uzatma kablosu ya da üçlü priz kullanılmamalıdır. Fırının aspiratör ya da davlumbazla arasındaki mesafe, 65 cm olan uygun yasal seviyede olmalıdır. Doğalgazlı kullanımda, doğalgaz hattı ile ürün arasında en fazla 125 mm mesafe olmalıdır.

     

    *Kurulum ücretli mi? Bulunduğum adrese yakın kurulum yapacak servis merkezi yok, en yakın servis bayisinden kurulum talebi oluşturursam kurulum ücreti öder miyim?

     

     

    Hayır, her müşterinin 1 defa ücretsiz montaj hakkı vardır. 2. servis hizmeti ücretlidir.Tüketicinin bulunduğu yerde yetkili servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonu kurulumu ücretsiz yapmakla sorumludur.  Eğer servis sizden kurulum ücreti talep ederse 0850 333 59 55'i arayarak şikayet edebilirsiniz.

     

    *Ürünü aldıktan sonra kurulum kaydı nasıl oluşturabilirim? Kurulum kaydı  oluşturduktan kaç gün  sonra kurulum yapılır? 

    Arızalı ya da montaj yapılacak ürün için beklenen servisin  firma prosedürlerimiz kapsamında 72 saat içinde program yapma süresi vardır. Servis müşteriye gitmeden önce arayıp haber vermek zorundadır. Ulaşılmayan kayıtlar bir sonraki programa dahil edilir. Kurulum kaydı oluşturmak için servis iletişim numaramız olan 0850 333 59 55'i arayabilirsiniz.

     

    *Ürünü yeni aldım iade (cayma hakkı) etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

    Ürünün teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde koşulsuz şartsız iade edebilirsiniz, ayıplı malın iade süreci 30 gündür.

     

    *Azami tamir süresi kaç gündür?

    Azami tamir süresi 21 iş günüdür.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.